OBRAZEK Imię: Nie trzeba tłumaczyć. Nazwisko: Nazwisko naszej postaci (Tylko dla bezklanowców) Przydomek: Może być aczkolwiek nie jest on wymagany. Płeć: Wiadomo o co chodzi. Wiek: Na dobry początek od 13 do 16. Organizacja: Na początku brak. Ryo: Ilość naszych pieniędzy wpierw 1.000 Natura chakty: Do wyboru Katon (Ogień), Doton (Ziemia), Suiton (Woda), Fuuton (Wiatr) lub Raiton (Błyskawice) Klan: Klan naszej postaci KekkeiGenkai: KG naszej postaci możemy dołączyć obrazek lecz jedynie miniaturkę np. Wygląd: Jeżeli nie mamy obrazka lub chcemy opisać coś czego nie ma na obrazku musimy napisać to tu. Charakter: Nie chcemy kilku tam słów po przecinkach lecz wymagamy zdań musi się znaleźć to czego nie lubimy to co lubimy nasz światopogląd itd. Historia postaci: Wiadomo raczej o co chodzi liczę na fajną historię i taką z sensem jeżeli chodzi o interpunkcję to przymknę czasem na to oko lecz nie myślcie że będziecie sobie mogli swobodnie pisać bez , lub . Ranga: Od początku Genin. Wioska: Wioska z której pochodzimy. Gracz: Dobry, zły lub neutralny. Ekwipunek: Wpierw mamy 10 kuna'i i 10 shuriken'ów Styl TaiJutsu: Wpierw brak. Statystyki: Do rozdania mamy 15 pkt. można rozdawać po pół punkta (Max. na jedną statystykę możemy dać 15) Siła - Określa siłę naszych ciosów. Szybkość - Określa szybkość naszej postaci jak i szybkość jej uników. Inteligencja - Im większa tym szybciej reagujemy na ataki przeciwnika Zwinność - Jak dobrze wykonujemy uniki. Posługiwanie się bronią rzutną - Wpływa na naszą celność w rzucaniu kunai'ami/shuriken'ami Posługiwanie się bronią białą - Wpływa na naszą umiejętność posługiwania się mieczem Posługiwanie się bronią magiczną - Wpływa na naszą umiejętność posługiwania się magiczną bronią Chakra - Ilość chakry (Na początek 1.000) Kontrola chakry - Wpływa na naszą umiejętność kontroli chakry Kowalstwo - Im większe tym lepsze bronie możemy wykuć Górnictwo - Im większe tym mniejsze ryzyko na to że umrzemy w kopalni i większa szansa na znalezienie rudy. Drwalstwo - Im więcej tym szybciej rąbiemy drewno Wzrok - Im większy tym lepiej oceniamy odległość. Słuch - Im większy tym więcej możemy usłyszeć. Węch - Na dużym poziomie możemy nawet z odległości jednej mili wyczuć znany nam zapach. Dotyk - Im większy tym jesteśmy odporniejsi. Smak - Najmniej przydatny dla shinobi zmysł dzięki niemu możemy lepiej poznawać rzeczy po smaku. Energia - Im większa tym więcej możemy robić (Na początek 10. Jeden punkto przybywa nam co 15 min. Jutsu - Na początek mamy Henge No Jutsu, Kawarimi No Jutsu, Bunshin No Jutsu i Jibaku Fuuda: Kassei Misje: D - ? C - ? B - ? A - ? S - ? Poziom - Określa nasze doświadczenie i wygląda to tak: Lvl. 10 Exp. 367/1200
|