Naruto-History

Rozpocznij swą przygodę

Ogłoszenie

Forum w budowie!

#1 2013-03-02 19:42:51

 Shiro

Kage

Zarejestrowany: 2013-02-27
Posty: 9
Punktów :   

Wzór karty postaci

OBRAZEK
Imię: Nie trzeba tłumaczyć.
Nazwisko: Nazwisko naszej postaci (Tylko dla bezklanowców)
Przydomek: Może być aczkolwiek nie jest on wymagany.
Płeć: Wiadomo o co chodzi.
Wiek: Na dobry początek od 13 do 16.
Organizacja: Na początku brak.
Ryo: Ilość naszych pieniędzy wpierw 1.000
Natura chakty: Do wyboru Katon (Ogień), Doton (Ziemia), Suiton (Woda), Fuuton (Wiatr) lub Raiton (Błyskawice)
Klan: Klan naszej postaci
KekkeiGenkai: KG naszej postaci możemy dołączyć obrazek lecz jedynie miniaturkę np. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/17/Mangekyou_Sharingan_Itachi.svg/150px-Mangekyou_Sharingan_Itachi.svg.png
Wygląd: Jeżeli nie mamy obrazka lub chcemy opisać coś czego nie ma na obrazku musimy napisać to tu.
Charakter: Nie chcemy kilku tam słów po przecinkach lecz wymagamy zdań musi się znaleźć to czego nie lubimy to co lubimy nasz światopogląd itd.
Historia postaci: Wiadomo raczej o co chodzi liczę na fajną historię i taką z sensem jeżeli chodzi o interpunkcję to przymknę czasem na to oko lecz nie myślcie że będziecie sobie mogli swobodnie pisać bez , lub .
Ranga: Od początku Genin.
Wioska: Wioska z której pochodzimy.
Gracz: Dobry, zły lub neutralny.
Ekwipunek: Wpierw mamy 10 kuna'i i 10 shuriken'ów
Styl TaiJutsu: Wpierw brak.
Statystyki: Do rozdania mamy 15 pkt. można rozdawać po pół punkta (Max. na jedną statystykę możemy dać 15)
Siła - Określa siłę naszych ciosów.
Szybkość - Określa szybkość naszej postaci jak i szybkość jej uników.
Inteligencja - Im większa tym szybciej reagujemy na ataki przeciwnika
Zwinność - Jak dobrze wykonujemy uniki.
Posługiwanie się bronią rzutną - Wpływa na naszą celność w rzucaniu kunai'ami/shuriken'ami
Posługiwanie się bronią białą - Wpływa na naszą umiejętność posługiwania się mieczem
Posługiwanie się bronią magiczną - Wpływa na naszą umiejętność posługiwania się magiczną bronią
Chakra - Ilość chakry (Na początek 1.000)
Kontrola chakry - Wpływa na naszą umiejętność kontroli chakry
Kowalstwo - Im większe tym lepsze bronie możemy wykuć
Górnictwo - Im większe tym mniejsze ryzyko na to że umrzemy w kopalni i większa szansa na znalezienie rudy.
Drwalstwo - Im więcej tym szybciej rąbiemy drewno
Wzrok - Im większy tym lepiej oceniamy odległość.
Słuch - Im większy tym więcej możemy usłyszeć.
Węch - Na dużym poziomie możemy nawet z odległości jednej mili wyczuć znany nam zapach.
Dotyk - Im większy tym jesteśmy odporniejsi.
Smak - Najmniej przydatny dla shinobi zmysł dzięki niemu możemy lepiej poznawać rzeczy po smaku.
Energia - Im większa tym więcej możemy robić (Na początek 10. Jeden punkto przybywa nam co 15 min.
Jutsu
- Na początek mamy Henge No Jutsu, Kawarimi No Jutsu, Bunshin No Jutsu i Jibaku Fuuda: Kassei
Misje:
D - ?
C - ?
B - ?
A - ?
S - ?
Poziom - Określa nasze doświadczenie i wygląda to tak: Lvl. 10 Exp. 367/1200

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pgg.pun.pl www.narutowalka.pun.pl www.minecraftplx1.pun.pl www.bmw-klub-ostrowiec.pun.pl www.forms.pun.pl